Kytkin, joka tunnistaa ajoneuvojen liialliset liikkeet pyörätestereillä.
Integrointi paikallisiin nopeisiin pysäytys- tai hätäkatkaisupiireihin.
Jännitykselle, puristukselle, pystysuoralle ja vaakasuoralle herkät turvakytkimet joustavalla jalustalla, jossa on massiivinen pohjalevy, asetetaan helposti ajoneuvon lähelle.
Potentiaalivapaat NC- ja NO-kontaktit.
Eri versioita eri jalustakokoilla voidaan tarjota.
TFI4-anturisysteemi on ilmamassamittaus moderneissa kuorma-auton dieselmoottoreissa.
TFI4-elektroniikka on anturisysteemi, joka koostuu erotuspaine-, absoluuttipaine- ja lämpötila-antureista. CAN-väylä mahdollistaa liittämisen moottorinohjaukseen (ECU) tai muihin laskentajärjestelmiin. TFI4:ssä on tehokas mikroprosessor, joka käsittelee, suodattaa ja laskee signaaleja. Tämä keventää ECU:ta aikavievistä laskentamalleista ilmamassan määrittämiseksi.
TFI4-anturisysteemi on kehitetty ja optimoitu ilmamassamittaukseen moderneissa kuorma-auton dieselmoottoreissa. Uudet ympäristösäännökset, kuten EURO 6 tai EPA10, voidaan TFI4-ilmamassamittauksen avulla paremmin noudattaa, ohuemmalla päästöjen käsittelyllä ja siten lopulta korkeammalla kokonaistehokkuudella.
Ultraäänisensorit havaitsevat ääniaaltojen avulla kosketuksetta ja kulumattomasti monenlaisia kohteita. Ei ole väliä, onko kohde läpinäkyvä vai läpinäkymätön, metallinen vai ei-metallinen, kiinteä, nestemäinen tai jauhemainen. Ultraäänisensorimme toimitetaan lähes kaikissa muodoissa, kantamissa, havaintokulmissa ja lähtömuodoissa. Laitteet ovat pääasiassa varustettu lämpötilakorjauksella, häiriönsuojauksella ulkoisilta ääniltä ja liitäntäkaapelilla itsesynkronointia varten.
Valmistamme jokaisen kotelon asiakkaan toiveiden mukaan.
Voit valita ruuvikotelon tai liimakotelon välillä. Asiakkaamme käyttävät yleensä Hottingerin nopeaa liimaa X60. Kotelomateriaali on valmistettu alhaisesta korroosiosta kestävästä alumiinista.
Laitteiden kunnossapito varusteiden, antureiden ja lähettimien avulla
Kunnonvalvontajärjestelmiä käytetään koneiden tilan jatkuvaan mittaamiseen. Aikaisella havaitsemisella muuttuvista laitteiden tiloista voidaan tunnistaa mahdolliset häiriötilanteet ennen kuin kriittinen laitteiden tila saavutetaan. Näin voidaan välttää kalliita seurannaisvahinkoja ja täydellisiä käyttökatkoksia. Kunnonvalvontajärjestelmät ovat tehokkaita välineitä laitteiden kunnossapitoon yksinkertaisista laitteista, kuten puhaltimista, aina etähuollettaviin monimutkaisiin järjestelmiin, kuten pumppaamoihin tai turbiineihin.
Laitteiden valvontaan seuraaville suureille:
- Värähtely (matka, nopeus, kiihtyvyys)
- Radiaaliset ja aksiaaliset akseliliikkeet
- Kierrosluku
- Lämpötila
voivat ratkaisut vaihdella yksinkertaisista monimutkaisiin tehtäviin.
Mikroelektromekaaninen jousimassajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatut tiedot analogiseksi 4-20mA lähtösignaaliksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardin vaatimukset rautatieajoneuvoille. Se on erityisesti tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen laitteistossa.
Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa sovellukset vaativissa olosuhteissa ajoneuvon reuna-alueella, suoraan akselilla. Anturi vaikuttaa korkealla kestävyydellään iskuja, pölyä sekä kosteutta vastaan ja takaa korkean luotettavuuden. Laite havaitsee kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 24 voltin syöttöjännitteellä.
Kotelo: ruostumaton teräs
Akselit: 1
Mittausalue: 4g
Syöttöjännite: 24
Herkkys [mA/g]: 2,0
P01-painetunnistin on suunniteltu erityisesti käytettäväksi mobiileissa työkoneissa. Sen EMC-ominaisuudet sekä isku- ja tärinänkestävyys on optimoitu tätä käyttökohdetta varten. Tämä mahdollistaa käytön vaativissa ympäristöolosuhteissa, kuten esimerkiksi mobiilihydraulikassa. Integroituja elektronisia kytkimiä (NPN tai PNP) voidaan esiasettaa tehtaalla. P01 on saatavilla painelohkoissa 0...10 barista 0...1200 bariin, ja kompensoidussa lämpötila-alueessa saavutetaan kytkentätarkkuus 1 % mittausalueen yläpäästä. Maksimissaan sallittu media lämpötila on 150 ºC, ja ympäristölämpötila on enintään 125 ºC. Mediaan koskettavat osat on valmistettu ruostumattomasta teräksestä (1.4548) ja ne takaavat yhdessä hitsatun ohutkalvomittasolun kanssa korkeimman mahdollisen media-yhteensopivuuden. Valinnaisesti mediaan pääsyyn voidaan integroida vaimennus.
Painelohkot: 0...10 - 0...2000 bar (relatiivinen)
maksimissaan sallittu media lämpötila: 150 °C
suojaluokka: ruostumaton teräs
suojaluokka: IP67 / IP6K9K
kierreliitäntä: G ¼“, ¼“ NPT, SAE04, SAE06
sähkökytkentä: M12 (PTB/ruostumaton teräs), DT04-3p, AMPSS
ulostulot: 1 x PNP, 2 x PNP, 1 x NPN, 2 x NPN
Suojelu leikkaus- ja murskauspisteiltä suurissa ja raskaan käyttövoiman laitteissa, kuten hangaariovissa, teatterilavoilla tai automatisoiduissa ohjatuissa ajoneuvojärjestelmissä (AGV), on erityinen haaste, koska niillä on korkea hitausmomentti ja pitkät pysähtymismatkat.
Turvapehmusteemme HSB, jotka pystyvät vaimentamaan pidempiä jarrutusmatkoja, suojaavat näiltä vaaroilta. Ne toimivat erittäin tehokkaan ja luotettavan normaalisti suljetun kontaktiperiaatteen mukaan ja varmistavat, että automaattinen toiminta pysähtyy välittömästi kosketuksessa, esimerkiksi kehon osan kanssa.
Turvakytkin, joka havaitsee epätavallisia liikkeitä ajoneuvoista akselidynamometrilla.
Integrointi paikallisiin nopeisiin pysäytys- ja hätäseis-looppeihin.
Turvakytkin, joka on herkkä työntö-, veto-, pystysuorille ja vaakasuorille ärsykkeille, on kiinnitetty joustavaan varteen tukevalla pohjalevyllä ja sijoitetaan yksinkertaisesti ajoneuvon läheisyyteen.
Potentiaalivapaat NO- ja NC-kontaktit.
Eri versioita eri kiinnityskokoilla voidaan tarjota.
Mikroelektromekaaninen jousi-massajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatun arvon analogiseksi 4-20 mA virtaulostuloksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardit rautatieajoneuvoille ja on suoraan tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen sähköjärjestelmässä. Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa käytön kaikkein vaativimmissa olosuhteissa junan ulkopuolella, esimerkiksi suoraan alajousituksessa. Se on erittäin kestävä kiveniskuille, pölylle ja kosteudelle, ja takaa korkean luotettavuuden. Anturi mittaa kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 24 voltin käyttöjännitteellä.
Kotelo: Ruostumaton teräs
Akset: 1
Mittausalue: 4g
Käyttöjännite: 24
Herkkkyys [mA/g]: 2,0
M01-sarja on erityisesti suunniteltu sovelluksiin, joissa on vaikeat ympäristöolosuhteet, ja arvostetaan korkeaa kestävyyttä aggressiivisia aineita vastaan. Lisäksi modulaarinen periaate mahdollistaa monia yhdistelmiä paineyhteydestä, painealueesta, lähtösignaalista ja liittimestä, joten oikea anturi voidaan löytää useimpiin sovelluksiin. Painealueilla 10–2000 bar, joita usein tarvitaan mobiilikoneissa, käytetään hitsattuja ruostumattomasta teräksestä valmistettuja mittasoluja, jotka soveltuvat aineiden lämpötiloille −40 °C:sta +150 °C:een. Mittasolun tyypistä ja aineiden kanssa kosketuksiin tulevasta materiaalista riippuen M01 on kestävä aggressiivisia/ei-aggressiivisia kaasuja ja nesteitä vastaan. Pyynnöstä saatavilla on myös 316L-malliversioita, joita voidaan käyttää vetypainemittauksissa. CE- ja UL-sertifikaattien lisäksi jokaisella M01-tuotteella, jossa on 1.4542 ruostumattomasta teräksestä valmistettu mittasolu, on E1-hyväksyntä, joka vahvistaa sen soveltuvuuden käytettäväksi ajoneuvoissa.
Painealueet: 0...10 - 0...2000 bar (relatiivinen)
Maksimi aineiden lämpötila: 150 °C
Suojaus: IP69K
Sähkökytkentä: M12 (PTB / ruostumaton teräs), DT04-4p.
Sähkökytkentä: DT04-3p., AMPSS
Paineyhteys: G ¼“, ¼“ NPT, SAE04, SAE06
CAN-protokolla: CANopen, J1939
Analoginen lähtö: virta 2W/3W, jännite, suhde.
Mikroelektromekaaninen jousimassajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatut tiedot analogiseksi 4-20mA lähtösignaaliksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardin vaatimukset rautatieajoneuvoille. Se on erityisesti tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen laitteistossa.
Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa sovellukset vaativissa olosuhteissa ajoneuvon reuna-alueella, suoraan alustan kohdalla. Anturi vaikuttaa korkealla kestävyydellään iskuja, pölyä sekä kosteutta vastaan ja takaa korkean luotettavuuden. Laite havaitsee kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 110 voltin syöttöjännitteellä.
Kotelo: ruostumaton teräs
Akset: 1
Mittausalue: ±4g
Liitäntä: Analoginen I
Syöttöjännite: 110 Volt
Herkkys [mA/g]: 2
Mikroelektromekaaninen jousi-massajärjestelmä mittaa jatkuvasti kiihtyvyyttä ja muuntaa mitatun arvon analogiseksi 4-20 mA virtaulostuloksi. Anturi täyttää DIN EN 50155 -standardit rautatieajoneuvoille ja on suoraan tarkoitettu käytettäväksi rautatieajoneuvojen sähköjärjestelmässä. Sen äärimmäisen kestävä kotelo mahdollistaa käytön kaikkein vaativimmissa olosuhteissa junan ulkopuolella, esimerkiksi suoraan akselilla. Se on erittäin kestävä kivisateelle, pölylle ja kosteudelle, ja takaa korkean luotettavuuden. Anturi mittaa kiihtyvyyksiä mittausalueella ± 4g ja toimii 110 voltin käyttöjännitteellä.
Kotelo: Ruostumaton teräs
Akselit: 1
Mittausalue: ±4g
Käyttöjännite: 110
Herkkkyys [mA/g]: 1
M01-sarja on kehitetty erityisesti käytettäväksi vaativissa ympäristöolosuhteissa ja se on erittäin kestävä aggressiivisia aineita vastaan. Modulaarinen rakenne mahdollistaa lukuisia yhdistelmiä paineyhteydestä, painealueesta, lähtösignaalista ja liittimestä, joten lähes jokaiselle sovellukselle voidaan löytää oikea paineanturi. Painealueilla 10–2000 bar, joita usein vaaditaan mobiililaitteissa, käytetään hitsattuja ruostumattomasta teräksestä valmistettuja mittasoluja, jotka soveltuvat media lämpötiloille -40 °C:sta +150 °C:seen. Mittasolu-tyypistä ja mediaan kosketuksessa olevasta materiaalista riippuen M01-paineanturit ovat kestäviä aggressiivisia/ei-aggressiivisia kaasuja ja nesteitä vastaan. Pyynnöstä on saatavilla 316L-malliversioita, jotka on suunniteltu vetypaineen mittaamiseen. CE- ja UL-sertifikaattien lisäksi jokaisella M01-sarjan edustajalla, jossa on 1.4542 ruostumattomasta teräksestä valmistettu mittasolu, on E1-hyväksyntä, joka mahdollistaa ongelmattoman käytön ajoneuvoissa.
Painealueet: 0...10 - 0...2000 bar (relatiivinen)
Maksimi media lämpötila: 150 °C
Suojaluokka: IP69K
Kierreliitäntä: G ¼“, ¼“ NPT, SAE04, SAE06
Sähkölähtö: M12 (PTB/ruostumaton teräs), DT04, AMPSS
CAN-protokolla: CANopen, J1939
Analoginen signaali: Virta 2L, Virta 3L, Jännite, suhteellinen.
Painekytkin P01 on suunniteltu erityisesti käytettäväksi mobiileissa koneissa. EMC-ominaisuudet sekä isku- ja tärinänkestävyys on suunniteltu tätä käyttökohdetta varten. Tämä helpottaa niiden käyttöä hankalissa ympäristöolosuhteissa, kuten mobiilihydrauliikassa. Integroituja elektronisia kytkimiä (NPN tai PNP) voidaan esiasettaa tehtaalla. P01 on saatavilla painealueilla 0...10 barista 0...1200 bariin, jolloin kytkentätarkkuus voi olla 1 % mittausalueen yläpäästä. Sallittu maksimimediatemperatuuri on 150 ºC; ympäristön lämpötila on 125 ºC. Mediakontaktissa olevat osat on valmistettu ruostumattomasta teräksestä (1.4548) ja takaavat yhdessä hitsatun ohutkalvomittauskennon kanssa maksimaalisen mediayhteensopivuuden. Valinnaisesti vaimennuslaite voidaan integroida mediayhteyteen.
Painealueet: 0...10 - 0...2000 bar (relatiivinen)
maksimimediatemperatuuri: 150 °C
Suojaus: IP67 / IP6K9K
Sähkökytkentä: M12 (PTB / ruostumaton teräs), DT04-4p.
Sähkökytkentä: DT04-3p., AMPSS
Paineyhteys: G ¼“, ¼“ NPT, SAE04, SAE06
Lähtö: 1 x PNP, 2 x PNP, 1 x NPN, 2 x NPN